Concert de les empordaneses “Voralaigua” al “D’Arrel i amb Salero” d’aquest dissabte 15

juny 13, 2024

El proper dissabte 15 de juny a les 7 de la tarda, a l’Alfolí de la Sal – Museu de l’Escala , en el marc del “D’Arrel i amb Saleor. VII Cicle de Cançó Popular” actuarà el grup empordanès “Voralaigua”, presentant el seu darrer treball Estem fent un encanteri”. “Voralaigua” és un grup format per Tànit Martín Jiménez: veu, guitarra acústica, bodhran, pandereta, culleres; Laia Casas Rica: veu, banjo bluegrass, flauta de bec, washboard; i Alba Tomàs: Acordió diatònic i veu.

Elles mateixes es defineixen com a terra de rius, mar, llacs i aiguamolls. Naveguen entre el passat i la ficció per parlar d’altres veritats de la història. Amb un toc satíric, amb influències del bluegrass, la música celta, la sardana o la tarantella, i amb l’harmonia vocal particular que les defineix, aquest grup empordanès evoca a un espai-temps on la mitologia i l’actualitat es donen la mà.

La resta d’actuacions programades són les de “Les Cantarines” el 21 de juny; i per acabar l’actuació de “Guillem Ballaz Trio” el 29 de juny al Museu de l’Anxova i de la Sal. Tot plegat amb la intenció de donar a coneixer i gaudir d’uns artistes, músics i cantants, que partint de la tradició oral connecten les arrels culturals amb la creació innovadora i l’actualitat.

Preu: 5 €. L’aforament és limitat. Venda d’entrades a inscripcions.lescala.cat
Us podeu descarregar el programa aquí: (PDF Programa)

Per a més informació: museu@lescala.cat i 972 77 68 15.