Una mar de vinyes. El conreu de la vinya i el vi a Empúries, l’Escala i el Montgrí

COORDINACIÓ DE L’EXPOSICIÓ I DEL CATÀLEG:
Lurdes Boix i Llonch (AHE-MASLE)
Joaquim Tremoleda i Trilla (MAC-Empúries)

RESSENYA
La vinya i el vi formen part indissociable de la nostra cultura i ha caracteritzat, totes i cadascuna de les etapes històriques del nostre país petit, l’Empordà i l’àrea que es troba a l’entorn del massís del Montgrí. Des dels fenicis i els grecs fins avui dia, el vi ha estat present a casa nostra com element de prestigi i com a part de la dieta alimentària. Al llarg de les pàgines d’aquesta publicació, que s’han encarregat a autors que han fet i fan recerca en aquest camp d’estudi descobrirem el paper que ha jugat el vi en les diferents societats.

EDICIÓ: Museu d’Arqueologia de Catalunya-Empúries i Ajuntament de l’Escala, 2016
96 pàgines
ISBN: 978-84-8067-143-9