Visita especial a l’Espai Víctor Català de l’Alfolí de la Sal – Museu de l’Escala

març 1, 2024

El passat dissabte 24 de febrer la directora de l’Arxiu i del Museu de l’Escala, Lurdes Boix Llonch, va dur a terme el guiatge d’uns visitants especials a l’Espai Víctor Català de l’Alfolí de la Sal. Es tracta de Dolors Bassa, Núria Cadena i Camil Ros.

Dolors Bassa i Coll és exconsellera de Treball, Afers Socials i Famílies de la Generalitat de Catalunya, a més d’activista sindical. Núria Cadenes i Alabèrnia exerceix de periodista i és autora de diferents llibres. Camil Ros i Duran és un sindicalista català, actual Secretari General de la UGT de Catalunya.

Acompanyats de Lurdes Boix van visitar l’Espai Víctor Català i a l’Arxiu Històric de l’Escala van poder contemplar el manuscrit de “Solitud”, autèntica joia arxivística i literària que es conserva a l’Arxiu Històric de l’Escala